سنگین ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک، حذف با 4 باخت

به گزارش وبلاگ پاییز، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در چهارمین ملاقات خود از رقابت های انتخابی المپیک مقابل استرالیا بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سنگین ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک، حذف با 4 باخت

به گزارش وبلاگ پاییز، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در آخرین ملاقات خود از رقابت های انتخابی المپیک که به میزبانی اتریش برگزار می گردد، مقابل استرالیا به میدان رفت و با نتیجه مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در حالی که دو دقیقه از این ملاقات گذشته بود، استرالیا 6 بر صفر تیم برتر میدان بود. معصومه اسماعیل زاده لحظاتی بعد اولین امتیاز ایران را به دست آورد. استرالیا در ادامه هم تیم برتر میدان بود و با حساب 16 بر یک بازی را در اختیار داشت. نگین رسولی پور دومین امتیاز را برای ایران گرفت. در نهایت استرالیا در حالی که تنها یک امتیاز تا پیروزی فاصله داشت، با یک پرتاب دو امتیازی 22 بر 2 برنده شد.

ملی پوشان ساعتی پیش هم 7 بر 17 مغلوب اوکراین شدند.

ایران در این مسابقات با تیم های ژاپن، استرالیا، اوکراین و تایلند هم گروه بود که در تمام ملاقاتهای خود مغلوب شد. در اولین مسابقه 21 بر 4 مغلوب ژاپن شد، 21 بر 20 نتیجه را به تایلند واگذار کرد، با حساب 17 بر 7 برابر اوکراین باخت و 22 بر 2 مقابل استرالیا مغلوب شد.

در این مسابقات که سه سهمیه المپیک توکیو (در هر بخش زنان و مردان) توزیع می گردد، شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل زاده، دلارام وکیلی و نگین رسولی پور با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی حضور داشتند.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره ایران برای کسب سهمیه المپیک، مسابقات مجارستان را هم پیش رو دارند که 14 تا 16 خرداد با حضور 6 تیم برگزار و یک سهمیه توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سنگین ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک، حذف با 4 باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک، حذف با 4 باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید