قطع 15 ساعته آب در یکی از مناطق تهران ، شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!

به گزارش وبلاگ پاییز، دفعات و زمان قطع برق در تهران کاهش یافته است. اما این مشکل در دیگر شهرها به قوت خود باقی است. گزارش مردم از شهرها و شهرک های صنعتی بیانگر این است که چند نوبت در هفته برق آنها می رود. بعضی سه بار در هفته و بعضی هفته ای یکبار.

قطع 15 ساعته آب در یکی از مناطق تهران ، شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!

اما حالا فقط مشکل مردم قطع برق نیست و قطع آب هم به آن اضافه شده است. در بعضی از شهرها و مناطق قطع برق منجر به قطع آب شده و در بعضی از موارد مردم می گویند تازه از مشکل قطعی برق رها شده اند و حالا گرفتار قطع چند ساعته آب هستند.

قطع 15 ساعته آب

یکی از کاربران در فضای مجازی خبر داده که ساعت 10 صبح دیروز 14 خرداد آب منطقه میگون نو قطع شده، الان ساعت 01.30 بامداد است هنوز آب نیامده. یعنی تا الان بیش از 15ساعت آب قطعه! علت چیه؟ساخت و سازهای بیشمار منطقه و یا مصرف زیاد مردم؟ و یا بی کفایتی شرکت آبفای منطقه فشم؟

کاربر دیگری از اصفهان اعلام نموده که 24 ساعته که آب قطع شده. زنگ زدم گفتن 12 ساعت دیگه هم قطع میمونه و این مساله تا آخر تابستون هست و هرسری یه مطقه رو قطع میکنیم چون مصرف آب زیاد شده.

یکی دیگر از کاربران می گوید ما در آمل زندگی می کنیم. هر روز دو نوبت یکبار صبح و یکبار عصر برق می رود و ساختمان ما به گونه ای است که همزمان با قطع برق، پمپ آب هم از کار می افتد و آب هم قطع می گردد. یعنی روزی 3 تا 4 ساعت در ساعات اوج گرما، نه آب داریم نه برق.

نقدها از قطع آب و برق زیاد است. آنچه در ادامه می خوانید گزارش ها و روایات مردم از قطع آب و برق است.

قبلا فقط برق رو قطع می کردن. الان آب هم قطع میشه. یعنی همزمان هم آب را قطع میکنند هم برق و هم اینترنت قطع می گردد! قشنگ حس انسان های نخستین به آدم دست میده.

خوب به سلامتی دیشب هم آب ساختمان قطع شد و امروز صبح وصل شد.

وسط امتحان آنلاین برق رفت.

دزدی کابل با قطع برق

تنها برنامه ریزی مهم این روزهام اینه که صبح زود بیدار بشم و قبل قطع آب و برق هم دوش بگیرم هم گوشی را بزنم شارژ کنم.

دایی ام وارد ساختمون شده که برق رفته، توی راه پله تاریک خورده زمین و دست و دنده اش شکسته. از شدت درد و ضعف همون جا بی سر وصدا افتاده تا یکی از همسایه ها تصادفی متوجه شده. توی این کشور سرطانت درمان بشه و در دوران کرونا هم سالم بمونی، باز قطع برق هست که یک بلایی سرت بیاره!

الان 4ساعته برق قطع شده دیشبم 4ساعت برق قطع بود.

حدودا بیست دقیقه س که برق خونمون به شدت ضعیفه ،قطع و وصل میشه ، مجبور شدیم تمام وسایل برقی رو از پریز بکشیم ، محافظ ها رو حالت قرمز ثابت موندن ، لامپ ها هی خاموش و روشن میشن، با اینکه ساعت 4 تا 6 برق کلا قطع بود ولی الان هم شرایط اینه!

انگار تنها کسایی که از قطع برق نفع می برن سارقین محترم هستند. کاشف به عمل اومد سارقین عزیز منتظر می ماندند برق قطع شه تا بدون خطر برق گرفتگی کابل ها را بدزدند!

آیا شما هم در روزهای گذشته تجربه قطع برق و آب را داشته اید؟ اگر تجربه ای دارید آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: تجارت نیوز

به "قطع 15 ساعته آب در یکی از مناطق تهران ، شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع 15 ساعته آب در یکی از مناطق تهران ، شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید