هدیه روحیه بخش رونالدو به اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان پرتغال

به گزارش وبلاگ پاییز، کریستیانو رونالدو با ارسال هدایا و یک نامه احساسی به اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان کشورش، به آنها برای مسابقات مهم پیش روی شان روحیه داد.

هدیه روحیه بخش رونالدو به اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان پرتغال

به گزارش وبلاگ پاییز، کریستیانو رونالدو مهاجم تیم فوتبال یوونتوس، در آستانه شروع مسابقات مرحله مقدماتی یورو 2020 زنان زیر 17 سال اروپا که ماه نوامبر برگزار می گردد، هدایایی برای اعضای اعضای تیم کشورش فراهم کرد و با ارسال یک نامه به آنها انگیزه و روحیه داد.

رونالدوی 34 ساله که به هر یک از اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان پرتغال یک جفت کفش نایکی مدل مرکوریا دریم اسپید بوست، هدیه داده است، در نامه اش نوشت: این کفش ها را برای تان می فرستم به امید اینکه به شما یاری نمایند به رؤیاهای تان برسید. وقتی بچه بودم، یک رؤیای ساده اما خیلی بزرگ داشتم. نه از آن رؤیایی که در خواب می بینید بلکه از آن رؤیاهایی که خواب را از چشمان تان می گیرد. رؤیایم این بود که روزی بهترین فوتبالیست جهان شوم. پس زندگی ام را وقف رسیدن به رؤیایم کردم، در باشگاه، در زمین تمرین و هر جایی که می شد هر کاری که لازم بود برای تحقق هدفم انجام می دادم. داشتن رؤیا مهم است و مهمتر از آن سختکوشی برای محقق کردن آن رؤیا. من رؤیایم را محقق کردم و امیدوارم که رؤیای شما هم به حقیقت بپیوندد. پس بدون تردید برای رسیدن به رؤیاهای تان قدم بردارید. اگر من توانسته ام به رؤیاهایم برسم شما هم می توانید. به شما برای صعود به دور بهترین ها تبریک می گویم. تمرکزتان را حفظ کنید و چشم به کسب پیروزی بعدی داشته باشید. پیروز باشید و از کفش های تان لذت ببرید.

تیم زیر 17 سال زنان پرتغال در دور برترین های مرحله مقدماتی یورو 2020، در فاصله روزهای 13 تا 19 نوامبر سه بازی مقابل تیم های اوکراین، گرجستان و آلبانی خواهد داشت. مرحله نهایی رقابت ها از 21 ماه می تا ششم ژوئن سال 2020 با حضور 16 تیم در استونی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هدیه روحیه بخش رونالدو به اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه روحیه بخش رونالدو به اعضای تیم فوتبال زیر 17 سال زنان پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید