دوچرخه سواری

از آلاشت تا قعر زیبایی!

تجربه هیجان در ارتفاعات سرسبز و در یک طبیعت پر از رنگ و هوای تازه و خنک، تنها بخشی از لذت سفر با دوچرخه سواری است که در منطقه سوادکوه نصیبتان خواهد شد

22 اسفند 1402

10 مورد از برجسته ترین فواید مصرف مکمل کراتین که باید بدانید

کراتین یک مکمل طبیعی است که در اغلب موارد برای بهبود عملکردهای ورزشی به وسیله ورزشکاران، مخصوصا بدنسازان، استفاده می گردد. اما جالب است بدانید که مصرف کراتین و فواید آن فقط محدود به ورزش نمی گردد و می تواند عملکرد مغز را بهتر کند، با برخی از بیماری های...

13 اسفند 1402

دریاچه اوان ، جاذبه های گردشگری قزوین

اوان را می توان دریاچه ای چهارفصل دانست، دریاچه ای که آسمان را در آغوش کشیده و به زیر پای تو آورده تا تو اینبار سرت بالا نه، بلکه پایین بیاوری و تصویر قاب شده ای از آسمان و ابرها، کوه ها و درختان را در آبی درخشان و زلال دیدن کنی. هرچند که این دریاچه در الموت...

14 دی 1401

ربات سه چرخه تحویل کالا معرفی گردید ، قابلیت حمل حداقل 4 کیسه خرید میانه

یک استارتاپ آمریکایی در میشیگان یک ربات هوشمند و سه چرخه طراحی نموده است که می تواند کالاهای مختلف را با خود حمل کند و به مقصد تحویل دهد.

27 آذر 1401

برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت در روز های 26 و 27 آبان اطلاع داد.

24 آبان 1401

شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود با نام می واچ لایت رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود با نام می واچ لایت رونمایی کرد که از نمایشگر لمسی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می برد.

30 دی 1399

راهنمای سفر به دوبلین؛ پایتخت ایرلند

دوبلین را در سال ها پیش وایکینگ ها ساخته اند و بسیاری از بناهای تاریخی دوبلین تا به امروز باقی مانده اند. دوبلین به شهر ادبیات نیز مشهور است.

26 آذر 1399

افتتاح زمین چمن مصنوعی استاندارد یزد با حضور وزیر ورزش و جوانان

خبرنگاران/یزد زمین چمن مصنوعی استاندارد یزد در راستای سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به یزد با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

12 دی 1398

جزیره لارک می تواند به قطب گردشگری تبدیل می گردد

خبرنگاران/هرمزگاناستاندار هرمزگان گفت: جزیره لارک از جمله جزایر استان هرمزگان است که در منطقه مهم تنگه هرمز قرار گرفته و دارای استعدادها و زیبایی های طبیعی بسیاری برای توسعه گردشگری می باشد و می تواند به قطب گردشگری و رونق مالی تبدیل شد.

28 آذر 1398